DigiHot Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.er ein del av digitale innbyggjartenester – sosiale tenester i NAV (Digisos
Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.), og en ein digital løysing for søknad av hjelpemiddel og tilrettelegging.
Formålet med prosjektet er å utvikla ei saumlaus digital plattform mellom partane innanfor hjelpemiddelformidlinga (dialog, innsyn, behovsmelding, vurdering, gjenbruk, utlån, sporing, koordinering av service/reparasjon). Dette skal bidra til å inkludera fleire i utdanning og arbeid, auka deltaking i aktivitetane til dagleglivet og sørgja for at fleire kan bu heime lenger.
Kva må vere på plass før ein kan ta i bruk løysinga?
1. Formidlarar som skal søkja digitalt må tildelast retten som heiter «Hjelpemiddelformidling mellom kommuner og NAV – behovsmelding» i Altinn. (Informasjon om korleis du delegerer rettar på altinn.no.) Lenke til et annet nettsted.
2. Send organisasjonsnummeret/nummera retten er tildelt på til DigiHot (p-post: digihot@nav.no). Merk e-posten med “Tilgang ny eining” og skriv kva kommune det gjeld og kva organisasjonsnummer de har tildelt retten på.
DigiHot er en del av DigiSOS som er bygd opp på samarbeidet mellom NAV ved Arbeids- og velferdsdirektoratet, KS Digital og fagsystemleverandørar. Kommunen vil derfor betala til alle samarbeidspartnarane.
NAV ved Arbeids- og velferdsdirektoratet driftar følgjande løysingar for innbyggjarar på nav.no som kommune blir fakturert for:
Arbeids- og velferdsdirektoratet fakturerer etterskotsvis ein gong i året på hausten.
Publisert
Besøksadresse
Rådhusgaten 10
5014 Bergen, Norway
Ansvarlig redaktør: Lars Longva
Daglig leder: Simen Soltvedt
Meld deg på Digivestlands nyhetsbrev