Min kommune er ein digital løysing der der innbyggjar kan få informasjon frå kommunane og fylkeskommunen samla på éin stad. Her finn innbyggjer post, skjema, fakturaer, eigedomsinformasjon, byggjesaker og andre opplysingar som gjeld seg.
Kva må vere på plass før ein kan ta i bruk løysinga?
Min Kommune er finansiert med prosjektstøtte gjennom «Finansieringsordning for digitaliseringsprosjekt i kommunal sektor» – forkorta Digifin. Kommunar og fylkeskommunar må betala ei prosjektavgift til Digifin som eingongskostnad når dei tek i bruk tenesta for første gong.
For bruk av Kommunen min fakturerer KS Digital ikkje ein eigen tenestepris. Kommunen min er ein del av grunnfinansiering, og det er ingen tilleggspris for å bruka Kommunen min.
Les meir om pris her Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.
Publisert
Besøksadresse
Rådhusgaten 10
5014 Bergen, Norway
Ansvarlig redaktør: Lars Longva
Daglig leder: Simen Soltvedt
Meld deg på Digivestlands nyhetsbrev