Tilrådd praksis for evaluering og oppheving av reguleringsplanar

Å rydda i gamle reguleringsplanar, og sikre eit godt plangrunnlag, er eit nødvendig arbeid for å leggja til rette for god digitalisering av plan- og byggjesakprosessen.

Utfasing av gamle reguleringsplanar skal bidra til ei meir effektiv byggjesaksbehandling gjennom mellom anna god og forståeleg planinformasjon for innbyggjar og næringsliv, og dessutan ein reduksjon i andel dispensasjonssøknader.

Ei engasjert arbeidsgruppe beståande av deltakarar frå Alver kommune, Askøy kommune, Bergen kommune, Bjørnafjorden kommune, Gulen kommune og Øygarden kommune på vegner av alle medlemskommunar i DigiVestland, har utarbeidd rapporten «Tilrådd praksis for evaluering og oppheving av reguleringsplanar»

Rapporten klargjer både nå- og ønskt situasjon, gevinstar, samanhengen med rullering av kommuneplanens arealdel og sjølve evaluerings- og opphevingsprosessen. Rapporten har mange nyttige vedlegg i form av rettleiarar, målar og døme (sjå siste side av dokumentet). 

Filer tilgjengelige for nedlasting
Ikon som illustrerer filtype Filnavn Filstørrelse Datofil ble lastet opp
Anbefalt praksis for evaluering og oppheving av reguleringsplaner.pdf Pdf, 908.7 kB. 908.7 kB 2024-05-29 09.41

Publisert

Fant du det du lette etter?
Til toppen Til toppen

Besøksadresse
Rådhusgaten 10
5014 Bergen, Norway

Ansvarlig redaktør: Lars Longva
Daglig leder: Simen Soltvedt

 

Meld deg på Digivestlands nyhetsbrev