Å rydda i gamle reguleringsplanar, og sikre eit godt plangrunnlag, er eit nødvendig arbeid for å leggja til rette for god digitalisering av plan- og byggjesakprosessen.
Utfasing av gamle reguleringsplanar skal bidra til ei meir effektiv byggjesaksbehandling gjennom mellom anna god og forståeleg planinformasjon for innbyggjar og næringsliv, og dessutan ein reduksjon i andel dispensasjonssøknader.
Ei engasjert arbeidsgruppe beståande av deltakarar frå Alver kommune, Askøy kommune, Bergen kommune, Bjørnafjorden kommune, Gulen kommune og Øygarden kommune på vegner av alle medlemskommunar i DigiVestland, har utarbeidd rapporten «Tilrådd praksis for evaluering og oppheving av reguleringsplanar»
Rapporten klargjer både nå- og ønskt situasjon, gevinstar, samanhengen med rullering av kommuneplanens arealdel og sjølve evaluerings- og opphevingsprosessen. Rapporten har mange nyttige vedlegg i form av rettleiarar, målar og døme (sjå siste side av dokumentet).
Ikon som illustrerer filtype | Filnavn | Filstørrelse | Datofil ble lastet opp |
---|---|---|---|
Anbefalt praksis for evaluering og oppheving av reguleringsplaner.pdf Pdf, 908.7 kB. | 908.7 kB | 2024-05-29 09.41 |
Publisert
Besøksadresse
Rådhusgaten 10
5014 Bergen, Norway
Ansvarlig redaktør: Lars Longva
Daglig leder: Simen Soltvedt
Meld deg på Digivestlands nyhetsbrev